Časté dotazy

1. Lze zaplatit objednávku kartou?

Ano, objednávku lze zaplatit kartou buďto na dobírku, nebo můžete poslat předem peníze na náš účet, nebo můžete zaplatit kartou skrz platební portál GoPay.


2. Máte nějaké výdejní místo?

Bohužel zatím výdejní místo nemáme.


3. Kdy mi přijde moje objednávka?

Vaší objednávku vyřídíme a zašleme vždy ten samý den, kdy ji zadáte. Pokud objednáte po 16:00 hodině, balíček zašleme druhý den. Zároveň počítejte s prodlevou, kterou může způsobit dopravce.


4. Když se mi hodinky nebudou líbit, mohu je vrátit?

Ano, na zboží zakoupené přes internet máte ze zákona 14 dní záruku a v této lhůtě můžete nerozbalené a nepoužité zboží bezplatně vrátit.


5. Je sklíčko opravdu safírové?

Ano, sklíčko je opravdu safírové. Pokud se Vám ho podaří poškrábat něčím co je měkčí než safír hodinky Vám ihned vyměníme. (nevztahuje se na prasknutí, pouze na škrábance)


6. Skutečně se s vašimi hodinkami mohu potápět až do 50 metrů?

Jedná se o standardizovanou míru 5 atmosfér (ATM) = 50 metrů, tedy tlak, který vyvine voda v 50 hloubkových metrech. Je možné, že voda i v nižších hloubkách vyvine vyšší tlak způsobený buďto pohybem vody, nebo pohybem vaší ruky. Ze zkušeností voděodolnost 5 ATM Vaše hodinky ochrání při povrchovém plavání, anebo při potápění ve velice mělké vodě. Dbejte na to, aby korunka byla vždy v zasunuté poloze.


7. Budu mít dopravu zdarma?

Ano, dopravu zdarma poskytujeme při nákupu nad 2000 Kč.


8. Mohu objednávku stornovat nebo upravit?

Ano, zašlete email na info@charlestudor.cz nebo zavolejte na číslo +731 20 40 80 a my se o Vaši objednávku postaráme. Musíte to ale stihnout do doby než objednávku odešleme.